تایپ فارسی در برنامه های طراحی با نرم افزار leo moon v4

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امیر - چگونه ازاین نرم افزار استفاده کنم - 1393/1/29/erkavoo
Arash - سلام وب خوبی داری.اگه میشه به وب منم سر بزن.من از اونجایی که فردا امتحان دارم نمیتونم لینک کنم اگه میشه باهام تبادل لینک کن.خیلی ببخشیدا.فدات بای - 1391/9/14
مهرنوش - خیلی عالی بود . واقعا وب خوبی داری - 1391/7/7
hosseyn - وبلاگت خیلی عالی و زیباست.

با تشکر از زحماتتان - 1391/7/3
ali - دمت گرم . خیلی عالی بود - 1391/7/1

تایپ فارسی در برنامه های طراحی با نرم افزار leo moon v4

بازدید: 504

سلام براتون برنامه leo moon v4 رو آوردم امید وارم که خوشتون بیاد

 

 LeoMoon Persian TTT نرم افزاری ساده، کم حجم و کاملا رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ، 3D Max و سایر برنامه های گرافیکی پراستفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزارخود دارای فونت های متعددی می باشد که می توانید هر یک از آنهارا که برای کار شما مناسبتر می باشند رابه دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید. طریقه کار با این نرم افزارکاربردی نیز بسیار ساده می باشد. 

 

دانلود و طریقه استفاده در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392 ساعت: 15:14 منتشر شده است
نظرات()

دانلود نرم افزار فارسي تعمیر ریجستری MaftooxRegistryCleaner

بازدید: 162
دسته بندی: نرم افزار فارسی,,

بسیاری از اوقات کاربران پس از نصب ویندوز و گذشت مدتی با کندی اجرای دستورات و فرمان ها را در ویندوز مواجه و ناچارا دوباره ویندوز را نصب می نمایند که گذشته از وقت و زمان، هزینه هایی را نیز باید پرداخت نمایند. این کندی ویندوز ناشی از عوامل متعددی بوده که یکی از مهمترین عوامل موثر قسمتی با نام رجیستری می باشد که کلیه فرمان ها و دستورات مختلف سیستم عامل به این قسمت مربوط می شوند حال اگر پس از مدتی بتوان در این قسمت دستورات اشتباه و سربار ها را حذف نمود مسلما این عمل اثر مستقمی بروی سرعت ویندوز خواهد داشت .
نرم افزار Maftoox Registry Cleaner یکی از نرم افزار هایی است که این امکان را فراهم آورده که کاربران براحتی قسمت کلیه قسمت های رجیستری و IE BHO را مدیریت کنند از دیگر نکات مهم در مورد این نرم افزار فارسي بودن و داشتن سرعت بالا در اجرا و جستجو و نيز حذف مشكلات رجيستري ميباشد اين نرم افزار براي اجرا نياز به برنامه microsoft Framework .NET 3.5

دارد و بايد ان را نصب كنيد

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 12:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

نرم افزار مرجع خطاهای مودم iModem Errors

بازدید: 157
دسته بندی: نرم افزار فارسی,,

imodem-errors.jpg

نرم افزار iModem Errors یک نرم افزار کاربردی برای کاربران اینترنت Dial-Up می باشد. کاربرانی که از این نوع اتصال برای وصل شدن به اینترنت استفاده می کنند، در بعضی مواقع هنگام اتصال به دلایل مختلف خطاهایی را مشاهده می کنند که شاید معنی و مفهوم آن را متوجه نشوند و به همین دلیل نمی توانند مشکل را حل کنند و به اینترنت وصل شوند. با استفاده از نرم افزار iModem Errors می توانید با وارد کردن شماره خطایی که روی صفحه خطا درج شده، توضیحات مربوط به آن را مشاهده کنید و برای حل مشکل اقدام نمایید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 12:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

تمیز کننده ویندوز شما C Cleaner Full Version

بازدید: 170
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 12:25 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

زیارت آنلاین حرم های مطهر ائمه با استفاده از Ziarate Online v2.0

بازدید: 123
دسته بندی: نرم افزار فارسی,,


 

نسخه دوم نرم افزار زیارت آنلاین توسط سایت شیعه ها طراحی و ساخته شده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. قابلیت های این نسخه مشاهده حرم های مطهر ائمه می باشد که شما می توانید بودن مراجعه به سایت از این نرم افزار به صورت آنلاین مشاهده و زیارت نمایید. همچنین ویژگی های جدیدی نسبت به نسخه قبلی در این نسخه اضافه شده است که در ادامه میتوانید آنها را مشاهده کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 12:21 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

دانلود فارسی ساز ویندوز هفت Windows 7 Persian Language Interface Pack

بازدید: 151
دسته بندی: نرم افزار فارسی,,

LIP_fa-IR_[www.MihanDownload.com]_2.jpgمعمولآ مردم هر کشور که از یک زبان مخصوص برای خواندن ، نوشتن و صحبت کردن استفاده می کنند دوست دارند کالاها و وسایلی که تهیه می کنند دارای راهنمای زبان کشور خود باشد. اکثر ما ایرانی ها نیز دوست داریم وسایلی که می خریم دارای راهنمای فارسی باشد تا بهتر بتوانیم با کاربرد آن محصول آشنا شویم. امروز در سایت میهن دانلود بسته رابط زبان شیرین فارسی را برایتان اماده کرده ایم که می توانید با استفاده از آن محیط و منوی ویندوز هفت را به زبان شیرین فارسی تغییر دهید. بعد از انتشار بسته های فارسی ساز برای ویندوز ایکس پی و ویستا امروز مایکروسافت یعنی در تاریخ 09/09/2010 بسته فارسی ساز ویندوز هفت را با نام Windows 7 Persian Language Interface Packمنتشر نمود که مورد توجه بسیاری از فارسی زبانها قرار گرفت. با نصب بسته LIP بر روی ویندوز 7 محيط آن از راست به چپ تغییر پیدا می کند و تمامی منوها و کلمات به زبان فارسی تبدیل می شوند مانند منوها ،‌ عناوين برنامه ها ، برنامه هاي جادويي نصب ، كادرهاي گفتگو ، تمامی اخطارها و هشدارها و ... همچنین قسمت Help ویندوز هفت نیز تمامآ به صورت فارسی در آمده و شما از این طریق راحتتر می توانید با کاربردها و قابلیت های ویندوز خود آشنا شوید.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 12:17 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود رایگان نرم افزار فارسی سرگرمی و تفریح در اینترنت مدوسا نسخه 2.2

بازدید: 165

Medusa_v2.2_[www.MihanDownload.com].jpgبا توجه به افزایش روز افزون کاربران اینترنت و همچنین افزایش ضریب نفوذ اینترنت، سایت ها و گروه های اینترنتی بسیاری به وجود آمده اند تا استفاده از اینترنت را برای کاربران آسان کنند و کاربر نیازی به جستجو در میان این حجم عظیم اطلاعات را نداشته باشد. روز به روز ایده های جدید جهت جمع آوری اطلاعات به صورت یکجا به وجود می آید که همگی یک هدف را دنبال می کنند و آن هم راحتی و آسودگی کاربر است تا او را از سردرگمی در میان انبوه اطلاعات رهایی دهد. در این میان گروه های اینترنتی و بسیاری از سایت ها اقداماتی را انجام داده اند که هر کدام دارای نواقص و ضعف هایی هستند. اما به تازگی یک گروه برنامه نویسی ایرانی دست به اقدام و ابتکار جالب زده و آن هم ساخت برنامه ای کاربردی تحت ویندوز و وب است که استفاده از اینترنت را به ساده ترین روش ممکن میسر میسازد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود این نرم افزار فارسی و کاربردی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مدوسا که به تازگی مورد استقبال بسیاری از کاربران اینترنتی قرار گرفته و توانسته رضایت بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب کند و نیز جای خود را در میان کاربران، به خصوص جوانان ایرانی باز کند و استفاده از اینترنت با را به شیوه ای که تا به حال کسی آن را تجربه نکرده میسر سازد. این برنامه کاربردی قادر است تا روزانه آخرین اخبار، مطالب علمی، اطلاعات روز، تصاویر دیدنی، کلیپ های تصویری، موزیک های روز، برنامه های کاربردی، اخبار آی تی، مد و فشن و... را به صورت اتوماتیک برای شما به نمایش در آورد. همچنین شما با استفاده از این برنامه بدون آنکه وارد سایت های مختلف شوید میتوانید مطالب مختلف در تمام زمینه ها را دریافت و مشاهده کنید. با مدوسا دیگر نیازی به گشودن صفحات مختلف اینترنتی و جستجو در میان آنها نیست. . کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و فقط کافیست آن را نصب و اجرا کنید، در اینصورت هر روز با اولین اتصال به اینترنت برنامه را مشاهده خواهید کرد. امکانات جدید و فوق العاده جذابی دیگری نظیر قرعه کشی و دوست یابی نیز به تازگی به برنامه اضافه شده که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است. علاوه بر این شما می توانید با مدوسا همکاری داشته باشید و مطالب خود را برای آن ارسال نمایید تا با نام خودتان در برنامه قرار بگیرد. سعی شده در مدوسا ارتباط دوطرفه باشد تا رابطه خوبی بین اعضا برقرار شود که نتیجه ی آن آشنایی اکثر اعضا با یکدیگر خواهد بود. برنامه هر روز فقط یک بار به صورت خودکار اجرا میشود و در صورت تمایل می توانید آن را غیر فعال کنید. هدف مدوسا طراحی سیستمی بوده که کابر به ساده ترین روش ممکن از اینترنت بهره ببرد.
هم اکنون نسخه 2.2 این برنامه با امکاناتی متنوع تر آماده دانلود میباشد که نسبت به نسخه 1.1 تغییرات چشمگیری پیدا کرده و امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار میدهد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 12:14 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار مدیریت میزان مصرف اینترنت Persian Network Status

بازدید: 278
دانلود نرم افزار مدیریت میزان مصرف اینترنت Persian Network Status
با توجه محدودیت هایی که در سرویس های اینترنت پرسرعت در کشورمان وجود دارد ، داشتن مدیریت صحیح بر میزان استفاده از اینترنت و حجم ترافیک مصرفی یکی از مهم ترین مواردی است که باید برای صرفه جویی در هزینه ها به آن توجه داشت. نرم افزار فارسی Persian Network Status با فراهم آوردن محیطی ساده ، امکانات بسیار مناسبی را در این زمینه در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید همواره از میزان دقیق حجم ترافیک صرفی خود مطلع شوید. همچنین می توانید با انجام تنظیمات مربوطه در نرم افزار ، در صورت رسیدن به حجمی خاص هشداری مبنی بر استفاده بیش از حد را از نرم افزار دریافت کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 12:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت با پیاثا Free SMS v1.0.21 Piasa

بازدید: 177
دانلود ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت با پیاثا Free SMS v1.0.21 Piasa
امکان ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت ، امکانی است که به تازگی از سوی شرکت مخابرات ارائه شده است. اگر شما نیز علاقه مند به استفاده از این سرویس هستید می توانید از نرم افزار پیاثا استفاده نمایید. این نرم افزار بدون نیاز به اتصال به اینترنت و تنها از طریق خط تلفن ثابت ، شما را قادر می سازد تا با استفاده از رایانه خود به خطوط تلفن ثابت و یا همراه ، پیامک ارسال نمایید. بدین ترتیب دیگر برای ارسال پیامک الزامأ نیازی به استفاده از تلفن همراه نیست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 12:7 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار LibreOffice 3.5.2 Stable Multilingual

بازدید: 165
دسته بندی: نرم افزار فارسی,,
 دانلود نرم افزار LibreOffice 3.5.2 Stable Multilingual

LibreOffice یک برنامه واژه پرداز(به زبان عاماینه، برنامه تایپ) است که یک جایگزین بسیار خوب برای تمام مجموعه های واژه پرداز و اداری معروف شناخته شده از مایکروسافت مثل برنامه آفیس می باشد. کاربرانی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند.البته نرم افزار OpenOffice با قابلیت هایی فراوانی که دارد مخصوص سیستم عامل لینوکس می باشد.حال مسئولان لینوکس با تولید نرم افزار واژه پرداز LibreOffice که جایگزین OpenOffice می باشد و مخصوص سیستم عامل های مایکروسافت (ویندوز) می باشد به کاربران ویندوز این امکان را داده اند تا آن ها هم این آفیس قدرتمند را بر روی سیستم عامل ویندوز خود نصب و از کار با آن لذت ببرند.در پست امروز نرم افزار واژه پرداز LibreOffice 3.5.2 Stable Multilingual برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.این نرم افزار یکی از بهترین،جدید ترین و قویترین نرم افزار های تایپ می باشد که جایگزین مناسبی برایMicrosoft Office می باشد.این نرم افزار همانند سیستم عامل لینوکس،به صورت متن باز ((open source می باشد.با استفاده از این نرم افزار شما می توانید کلیه فایل های اسناد را ایجاد و ویرایش کنید.فایل های آفیس ورد مایکروسافت را ویرایش کنید.این نرم افزار قدرتمند همانند آفیس ورد مایکروسافت از امکاناتی مانند ویرایش متن،ساخت صفحات وب،تایپ فرمول های ریاضی و بسیاری از امکانات دیگر بهره می برد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرماید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 12:1 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار فارسی نیستان 3

بازدید: 186
دسته بندی: نرم افزار فارسی,,
دانلود نرم افزار فارسی نیستان 3
 

در این پست قصد داریم تا نرم افزار جدیدی با عنوان نیستان 3 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که دارای بخش های مختلفی از جمله تاریخ ادبیات: شامل زندگی نامه و آثار سی تن از شاعران معاصر، داستان کوتاه: شامل بیش از 140 داستان کوتاه، طنزکده: شامل لطیفه های مختلف و دسته بندی شده، کاریکماتور، مقالات طنز، داستان و سفرنامه طنز، نجوم: شامل مشخصات سیارات منظومه شمسی، مقالات، زندگی نامه مردان آسمان، فناوری اطلاعات: شامل مشخصات سیستم عامل های مطرح، اطلاعات دقیق سخت افزاری، اخبار، مشخصات دوربین های سونی، آموزش، معرفی نرم افزار های کاربردی، اشعار کاربران: شامل درج اشعار ارسالی توسط کاربران و ... می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 11:59 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار فارسی مديريت ارسال و دريافت ايميل نسخه 2.2

بازدید: 145
دسته بندی: نرم افزار فارسی,,
دانلود نرم افزار فارسی مديريت ارسال و دريافت ايميل نسخه 2.2
 

در این پست نرم افزار مديريت ارسال و دريافت ايميل را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که با استفاده از آن ديگر نيازي نيست براي كنترل ايميل هايتان وارد سايت شويد بلکه با کمک اين نرم افزار ميتوانيد بدون اتصال به اينترنت نامه هاي الكترونيكي خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار هر لحظه ايميل شما را كنترل ميكند در صورتيكه نامه اي داشته باشيد به شما اخطار ميدهد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391 ساعت: 11:55 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 264
کل نظرات کل نظرات : 5
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 41

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 50
بازدید دیروز بازدید دیروز : 138
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 14
آي پي امروز آي پي امروز : 17
آي پي ديروز آي پي ديروز : 46
بازدید هفته بازدید هفته : 395
بازدید ماه بازدید ماه : 390
بازدید سال بازدید سال : 4778
بازدید کلی بازدید کلی : 299580

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.135.190.232
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظر شما عملکرد وبلاگ چگونه و مطالب آن تا چه اندازه مفید بوده است؟

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود